27 juuni 2008

uus sõltuvushaigus, inimesed kõrvapidi mastide otsas

Nii nii nii. Ostsin eile endale uue-vana mobiili. Operaator lubas uue kaardi ka saata. Loodetavasti jõuab täna või homme kohale. Homse suhtes siiski nii kindel ei ole. Ma ei teagi, kas laupäeval post liigub.
Uus-vana mobiil on täpselt samasugune nagu eelmine. Ostsin kasutatud, sest ei tahtnud palju pappi kulutada. Korpus oli muidugi tutikas. Praeguse seisuga tundub, et ka aku peab. Kolm kuud garantiid anti ja nädala jooksul saan ka aku välja vahetada, kui see ei pea.
Aga miks kasutatud ja odav (590.-)? Sest plaanin ikka tulevikus iPhone'i ära osta. No plaanin vähemalt. Teiseks ei taha ma pooletoobist, mõttetute lisavidinatega telefoni. Milleks mulle olematu kvaliteediga fotokas või mp3 mängija. Kui, siis juba suurelt, iPhone eksole. Ja kui ka praegune telefon jalutama otsustab minna, nagu mul regulaarselt juhtub, siis pole kahju. Ja nagu ma absoluutselt iga kord olen lubanud, teen ma seekord numbritest tagavarakoopia. Sest jube nõme on uuesti hakata numbreid koguma.
Ahjaa, uus-vana mobiil on hõbedane, hästi kergelt beežika varjundiga.
Praegu helistan Simpeli numbriga, mille stardipaketi kunagi tasuta sain. Aga see on ainult ajutine ja ei hakka seda numbrit levitama. Varsti helistage mulle mu vanale numbrile, sest ma pean uuesti teie numbrid kuidagi ju saama.
Levi teile.

Kommentaare ei ole: