05 juuni 2008

sõbrad, te olete hiljaks jäänud, vabandage

Kaks nädalat ja üks päev veel. Siis algab suvi. SUVI!!! Seekord tõotab vaheaeg tulla üsna tihe ja töine. Palju on teha ja ilmselt pean ennast vahel takka sundima, et ainult grill-chill võimust ei võtaks. Kodus on remonditöid vaja teha, maal vanemate juures käpp külge panna ja muud toimetused. Lisaks peab muidugi eelarveliselt endal silma peal hoidma, sest suvi, see on teatavasti kulukas aastaaeg. Eks peab mõistlik olema ja silm selge hoidma.
Suve eelproov toimub juba nädala pärast Järvakandis. Seekord veel uhkemalt ja kvaliteetsemalt kui varem. Olen põnevil. Igal aastal on olnud ülimalt meeldiv, loodame et nüüdki. Ja pealegi, üks korralik festivalimelu peab suves olema. Ilma selleta on suvi, vähemalt minu jaoks, kuidagi vaesem. Aga eks see on maitse asi.

Üks mureke ka. Auto, mida nillisin, läks minust sõltumatutel asjaoludel vahepeal hulkuma. Kojukutse on talle edastatud, aga kas ta ka tuleb? Näis. Võite pöialt hoida. Võite, kuid ei pea. Küll ma hakkama saan. Küll ma sobiva käru varem või hiljem ikka kuskilt leian. Muretsemine ei lisa mulle ühtegi juuksekarva ega sentimeetrit, ammugi siis ei anna see mulle paremat autot. Samamoodi ei sunni ma ka teid pöidlaid hoidma tegelt, sest selliste pisiasjade puhul pole muretsemine vajalik. Või noh, mitte just muretsemine, aga toetus.

Veel üks väike mureke. Nagu iga hooaja lõpus, pean ma ennast tööle sundima. Õnneks on see sel aastal hiljem kohale jõudnud. Eelnevatel aastatel olen juba mai keskpaigas või isegi alguses unelema kippunud. Aga nüüd tukk sirgeks ja tööle.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Such a nice blog. I hope you will create another post like this.

AMBITIOUS OUTSIDER ütles ...

mine persse national lottery spämmiidioot!