19 märts 2009

sitasitika jõulud

Kui krokodill teid persest hammustaks, siis te karjuksite. Kiunuksite. Hüsteeeeeeeeritseksite. Tekitaksite paanikat. Ja kui see krokodill hammustaks teid wc potist, siis saaks kanalisatsioonifirma miljonilise hagi kaela ning lehes ilmuksid nõrguvad artiklid. Mind pole krokodill hammustanud ja kogu sissejuhatus on puhas provokatsioon. Kuid... Täna leidis minuga aset juhtum, mis vajutas pitseri kogu mu elule. Võiks isegi öelda, et miski pole enam endine. Ilmselt ei saa ma sellest kunagi üle. Ma ei liialda, et mul oli nutumaik suus. Kogu senine elu varises kokku ja uut polnud ka kuskilt võtta. Ei eBay'st ega kusagilt. Aga ilmselt olete te juba aru saanud, et selle sissekande mõte on miinus null. Ma olin kõik mõtted kaotanud, kui kirjutamiseni jõudsin. Andke andeks. Ma vähemalt üritasin.

Kommentaare ei ole: