24 veebruar 2009

osavkäpa eri

Et ma nagu arusõge patrioot ei ole ja sõdimise asemel eelistan pigem emigreerumist, siis on kuidagi poolpiinlik teile hääd aastapäeva soovida. Aga siiski, kodakondsus kohustab. Head vabariigi aastapäeva kallikesed. Noniii, tehtud.

Edasi endast. Minu elu on olnud igav nagu ikka. Midagi põhjapanevat ega elumuutvat pole juhtunud. Kui mitte arvestada elatud päevi, mida tagasi võtta enam kuidagi ei õnnestu. Morbiidne eksole. Aga elu ongi selline.

Alustan eelmisest reedest. Võtsin ennast kätte ja panin lõpuks CD ja DVD riiulid seina. Asi selles, et mul on kipsplaadist seinad ja ma kartsin natuke sinna asju riputada. Kunagine kardinapuude panek tekitas hingetrauma ja tükk aega kartsin seintele kallale minna. Kuna ma eriline remondimees pole, siis pean sada korda kauem nuputama, kuidas üks või teine remondivõte käib. Lõpuks sain hirmudest üle ja nuputasin välja, mida ma kardinapuude saagas valesti olin teinud. Nonii. Võtsin õlled ligi ja asusin erutusvõbinaga CD ja DVD riiuleid üles panema. Võttis aega, mis võttis, aga hakkama sain. Töömahukas oli ja randmed võttis päris läbi. Aga hurraa, igal pool vedelevate CD-de ja DVD-de ajastu sai läbi. Tulemus on selline.


Laupäev.
Kuna riiulite ülespanek eelmisel päeval oli "kurnav", siis vajasin natuke turgutust. Nimelt sattusin reede õhtul veel sünnipäevale, kus joogikaart muutus. Jõudsin peale seda veel linna, aga seal tundsin, et pole mõistlik enam jätkata. Nii jäigi linnas laiamine ülilühikeseks - taksoga linna ja umbes kümne minuti pärast sama transpordivahendiga koju. Hea, et mõistus kodus oli. Nii. Kuna organism vajas turgutust, tegin laupäeval tomatisupi, mille retsepti nädal varem sõbra käest sain. Hea tuli. Kohe väga hea. Retsept järgmine. Võtad konservtomatid omas mahlas ja paned koos klaasi juurviljapuljongiga ning purustatud küüslauguga keema. Kõige rohkem viis minutit. Samal ajal praed hakitud punase sibula kuldseks. Mina praadisin porrut ka. Siis viskad need potti ja vahustad saumikseriga. Lisad veel soola ja pipart. Kõige lõpus rebid potti veel värsket basiilikut. Ongi valmis. Peale raputad krõbedaks praetud peekoni tükikesed. Ideaalne. Ma pole nii head tomatisuppi varem saanudki. Väljanägemine oli ka apetiitne.


Pühapäev oli vaikne lebo.
Esmaspäev oli töö ja mõistmine, miks mehed vahel päevade kaupa garaažis nokitsedes stressi maandavad. Mul tuli nimelt mingil seletamatul põhjusel masekas peale ja tundsin vastupandamatut tungi köögis uued riiulid üles panna. Mõeldud tehtud. Võtsin vana maha ja panin uue üles. Väga keeruline polnudki. Köök muutus kohe mugavamaks. Lisaks võttis töö maseka maha. Edukalt.



Nugade magneti panin ka üles.

Muud nagu polegi midagi kirjutada. Inimesena võiksin muidugi sotsiaalsem olla. Püüan. Luban. Ausalt.
Tsau siis praegu.

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.