06 veebruar 2009

ma ise olen ka loll

Mul on üks hea sõber (nüüd küll tuttav) kes peab ka blogi. Ma olin õnnelik, et ta ajaveebi avastasin. Kammisin selle täiesti läbi ja suht kesine oli. Üllatas, sest tüüp ise on väga tark ja loominguline. Ja järsku on see kõik, mida ma temast teadsin, kadunud kuskile. Imelik. Veider. Kummaline. Võõrastav. Naljakas. Jah - eelkõige naljakas. Las ta siis olla. Tarkade sõnadega lollpea. Soovin talle kõike head.

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.