05 veebruar 2009

kopikaga lagipähe

Ei tea, kas ma olen ainuke loll, aga ma ei taha enam kuulata rikkurite sõnavõtte teemal, et varsti on meil 100 000 töötut, nende soigumist enda ilmeksimatusest ja retoorikat a'la minateanminateanminatean. Järsku on kõik suurärimehed hakanud sõna võtma ja lõugu plagistama. Et riik peaks neid ikka kuulama ja kuuletuma, nemad rääkisid juba sada aastat tagasi, et tuleb majandustalv jne. Kopp on ees. See, et teie ärid kõrbevad pole pehmelt öeldes minu asi. Kui hakkasid äri tegema, võtsid sellega ka vastutuse ja riski. Ei saanud hakkama, pane pillid kotti. Kahju muidugi, kui töökohad kaovad ning eks ettevõtlus on tähtis asi ka. Loogiline ju. Aga mitte ainus riigi toimimise alustala. Kuid jah, mulle vägisi tundub, et nende sõnavõttude taga on veel midagi. Kuna riik kärbib, siis on kuskil miski kopikas kadumas ja see ajab tagajalgadele. Ei usu, et nüüd kõik järsku riigimehelikult mõtlema hakkasid. Sügavalt kahtlen. Kui viimases Ekspressi telesaates ühest ämbrist teise astunud LõhmusHumVee podiseb midagi devalveerimise headest külgedest ning teeb valitsusele ettepaneku omi vigu tunnistada, siis tahaks karjuda, "mida sa pläkutad oinas!" Ja kui seesama rikkur ütleb veel, et tema investeerimispankurina endal suurt süüd ei näe, mis maailmamajanduses on juhtunud, tahaks oma meeleheitele veelgi volüümi juurde keerata. Krt, mida sina scarface devalveerimisest siristad. Elaks ma ka Šveitsis, maksaks sinna makse ja hoiaks nutsu sealses pangas, Šveitsi frankides loomulikult, ei julgeks ma EESTI KROONI devalveerimisest piiksatadagi. Marslased hoidku planeet Maa asjades suu vett täis eksole. Üldse on see asi ümberringi absurditeatri mõõtu välja andmas. Valitsus higistab kärbete kallal ja varsti lajatab meile kõigile tapariistaga vastu varvast. Junnkakud, tõstku üksikisiku tulumaks kenasti paar-kolm prossa uuesti kõrgemaks ja asi vask. Ma elan ilma selle paarisaja kroonita ka normaalselt edasi. Ainsad, kes selle peale ilmselt inisema hakkaksid, saavad minu mõõtkavade järgi niigi paksult pappi. Seega nende häälitsemine mind morjendab jee. Ühesõnaga, mina valasin oma frustratsiooni teie peale nüüd välja ja vaadake ise kuidas hakkama saate. Au revoir.

Ahjaa, uus söögilaud jõudis Indiast kohale. Kohalikud tõmmud nobenäpud olid hea töö teinud. Tõin eile sõbra abiga ära ja panin kohe nikstinaksti kokku. Vot see on abi kolmandale maailmale. Andsin neile tööd ja raha. Tehke järele.


1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.