20 jaanuar 2009

laululinnud, kes lendavad nägemisulatusest kõrgemal

Täna sain jälle targemaks. Tuleb välja, et ma ei tea Eesti muusikast miite kui muhvigi. Kas teie teadsite, et uued edetabelite valitsejad on saabunud. Niki, Sulo ja muud peerud on unustatud. Tänased tegijad on Heleri, Shanon, AM2 ja Ergo&Christa? Mina ei teadnud. Tegemist on muidugi Elmari raadio edetabeli südametemurjatega. Aga seda jaama kuulab iga viimane kui bussijuht, mägedel asuvas kommunaalkorteris elav üle 30. eluaasta küündinud nahkvestis ja vuntsidega eestlane, tema elukaaslane või abikaasa, terve Lõuna-Eesti Triinu baari püsiklentuur jne. Tundub, et ma olen luuser ja muusikas suht võhik. Pekske mind.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hihihiii, me siin härraga saabusime nädalavahetusel tagasi ühelt teatud Lääne-Eesti saarelt. Ja kuulasime autos ainsana leviva jaamana ka Elmarit - õigemini sealset soovikontserti. Ning pidime samuti tunnistama oma täielikku võhiklust Eesti muusika osas, kui malbel häälel saatejuht luges ette nii 10 kui 20 kui 30 kui 60 aastastelt saadud kirju ja sms-e, kus eranditult sooviti "nii armast Helerit", Shanonit, Ergot ja Christat. Sekka muidugi kommina tuli veel Airi Ojamets täiesti uskumatu looga Naised on hoos - kuula, ja Sa ei kahetse :))))))))

KikuRiinu ütles ...

Sellega tuletasid tegelikult meelde, et Triinu baar on mu üks kindlatest selle suve sihtmärkidest, mida lõpuks külastada. Tuled ka Helerit ja Ergot ning Christat kuulama? :D