19 mai 2008

tihedate päevade aeg

Uuuuh, raske nädalavahetus on selja taga. Töönädala otsa tuli kohe neljapäeval Pia Fraus ja Ulrich Schnauss Von Krahlis. Väga hea oli. Pia Fraus muidugi tuntud headuses, aga Schnauss oli töesti äge. Kui ta kunagi veel siia peaks tulema, soovitan soojalt kõigile. Reede jätkus kooriprooviga ja tegin veel näpuotsaga tööd. Laupäeval jälle koor, väike avalik lõõritus ja selle tähistamine. See oli päris lõbus. Ainult et ma olin suht väsinud ja ei suutnud täie rinnaga eriti pidutseda. Takso olin tellinud kell 2.30. Pühapäeval jälle töö ning võimaliku uue auto ülevaatamine.
Vahel on mul tunne, et vaba aega lihtsalt ei ole ega tule. Maikuus on kõik nädalavahetused juba kinni. Totaalselt. Lihtsalt nii palju asjaajamisi on. Lisaks peaks ennast kätte võtma ja prantsuse keelt õppima. Testid on tulemas ja ma olen oi-oi kui nõrk veel.
Igatahes riputan lähemal ajal mõned fotod nädalavahetusest siia üles.
Kena töönädalat kallid kaimud.

allikas: www.etv.ee

Kommentaare ei ole: