05 mai 2008

otse õelalt aga see-eest ausalt

Ütlen otse ja keerutamata välja, et Madonna on minu jaoks üks kõige mõttetumaid artiste. Muidu poleks midagi, aga kui paremalt ja vasakult hakkab uue plaadi ilmumise puhul järjest rohkem kuulma, kui hea ja tore ja geniaalne ta on, siis muutub ta suisa ärritavaks. Üks päev nägin telekast kuidas vanamoor koos Timberlake'iga ühes videos kalpsas. Puhas intsest. Lisaks oli mõttetu ja igav lugu, nimi oli vist 4 minutit või midagi sellist. Kopa viskas lõplikult ette siis, kui kellegi toimetaja Toomase Eesti Päevalehes kirjutatud Madonna uue plaadi arvustuse peale sattusin. Loen ja ei usu oma silmi, tsiteerin "Esimene löök toimub singlilooga „4 minutes“, siis edasi tulistatakse lauludega, mille meloodiaid on täiesti võimatu mitte meelde jätta." Ma küll peale selle minutiloo midagi pole kuulnud ja ei taha ka, aga ausalt öeldes ei ole see lugu isegi peale kahte kuulamist absoluutselt meelde jäänud. Ja ausalt, ka teist korda kuulasin ma seda lugu juhuslikult/sunniviiisiliselt. Üldiselt ma üritan teiste inimeste muusikamaitset mõista ja sellest aru saada. Ma saaks ka selle muti fännidest aru, kui nad ei oleks nii fanaatilised. Uskumatu, kuidas tavaline muusikaline tehasetoodang suudetakse millegi väärtusliku pähe maha müüa. Kuigi mina ei tea konkreetselt lugusid, mida Madonna teiste tagant vinnanud on, aga mis puutub ideedesse, siis hõivab(s) ta neid kunagi üsna edukalt. Pahaks ei saa seda muidugi panna, kuid originaalsus ja loomingulisus on ikka tugev null miinus.

PS. See sissekanne on kirjutatud, et juba ette pikalt saata kõik, kes Madonna uue plaadi peale kiljuma hakkavad.

1 kommentaar:

kohvipuu ütles ...

Kohvipuu soovitab lugeda sõber Toaseal Madonna uue plaadi arvustust viimasest Ekspressist. Seal on päris huvitavalt plaat kokku võetud...