25 oktoober 2007

zoooooooo

Kuna sügisel ei ole loomaaias päris sama, mis suvel, siis viin teid enda blogi kaudu Prantsusmaale Metzi lähedale ühte zoosse.



Selle väikese tegelasega kohtusin kõige esimesena. Umbes 10 meetrit loomaaia väravast.



See tüüp tundus üsna väsinud olevat.



Üsna naiivse näoga.



Triibulised.



Ahv mitte aff.



Tüübil olid naised teiselpool aeda.



Tõesti olid.



Kena tagumik. Ninasarviku oma.



Ta tuleb.



Ja tuligi.



Proportsioonid on paigas.



Ma näen ma näen ma näen ma näen ma näen...



Kõik näevad. Ja vaatavad.



Musi.



Tõre vanamees.



Tõre tere.



Ja tõre pilk



Hoolitsetud sonks.



Ahne papagoi.



Õnnelinnud.



Väle kroku.



Selline reis oli. Tänan, et vastu pidasite. Ciao.

2 kommentaari:

KikuRiinu ütles ...

sul on maal internet-jejjeee!! :P

AMBITIOUS OUTSIDER ütles ...

mul on maal erinevates kohtades internet. ainult, et selles päris maal pole. aga kui vaja, leiab kuskilt alati. kasvõi keset raplat avatud wifi, kuhu mingid teismelised kutid mind sõbralikult juhatasid. ega wifi eemalt huika kahjuks.