12 september 2007

jobumeeter

Testi tulemused märksõna järgi:

Märksõna: kindel jobu
Elukutse: võimalik jobu
Välimus: harva jobu
Riietus: harva jobu
Eluase: harva jobu
Kodu: harva jobu
Koht: kindel jobu
Haridus: võimalik jobu
Tegevused: harva jobu
Aeg: harva jobu
Lähisuhted: võimalik jobu
Sõbrad: võimalik jobu
Naised: (sobiv vastusevariant puudub)
Lapsed: (sobiv vastusevariant puudub)
Sõiduk: võimalik jobu
Partei: võimalik jobu
Reis: (sobiv vastusevariant puudub)
Meelelahutus: võimalik jobu
Puhkus: harva jobu
Toit: võimalik jobu
Jook: kindel jobu/võimalik jobu

Tulemused:
kindel jobu - 2,5
võimalik jobu - 8,5
harva jobu - 7
jobusus välistatud - 0

Niisiis olen ma võimalik jobu. Kuna kaalukauss on 'harva jobu' poole 7 punktiga kahe vastu kaldu, siis olen ma jobususe skaalal mittejobususe poole tugevalt kiiva. Mis aga ei tähenda, et minus poleks sisemist jobu. On. Selline väike, karvane ja suurte silmadega, kes hirmsasti tahab, et teda sügataks ning tema eest hoolitsetaks. Tehke siis palun seda.

2 kommentaari:

KikuRiinu ütles ...

kustkaudu seda testida saab? tahan kaaaa teada kui jobu ma olen!!

AMBITIOUS OUTSIDER ütles ...

testida saab ennast 13. septembri Eesti Ekspressi lisas "Jobu" avaldatud jobususe mõõdiku järgi.