24 jaanuar 2010

vana plaat

Pean ikka käivitama selle vana plaadi, et talv võib küll olla ilus ja kena, aga miinuskraadid on selgelt kurjast. No vähemalt alla -5 on päris napakas temperatuur. Ma olen lumega juba leppinud, aga kui käed külmetavad ja mu diiselmootoriga auto käivitades köhib nagu astmaatik, siis on asjad minu jaoks kehvad. Kliimasoojenemise aegu võiks ikka normaalsemad talved olla. Sellised, kus auto juhistme taha unustatud veepudel ei ole hommikuks muutunud jääga täidetud külmrelvaks. Või püsielanike puudumisel kütteta jäänud naaberkorteri sisetemperatuuri languse tõttu mu veetorud kinni ei külmuks. Pole ju palju tahetud. 21 sajand ikkagi. Vot selline hala. Ega mul muud tarka öelda polnudki. Aga, et mõned üksikud mu blogi vännid ikka midagi lugeda saaksid, kasvõi seekordset sisutut mikrosissekannet, siis siin ta on. Pealegi ei võta selle jama lugemine aega rohkem kui 2,5 sekundit. Jutt ja mõtted on ju vanad ning minu poolt juba hallikarvaliseks kulutatud. Ootan kevadet.

Kommentaare ei ole: