03 aprill 2008

bööböööböööö

Ma pole kunagi osanud nalja teha ega valetada. Minu 1. aprilli nali polnud ka tegelikult eriti usutav, eksole.
1. Jaapani Nugicho filmi- ja meediakooli pole olema. Tegelikult pole isegi sellist kohta, nagu Nugicho vist olemas. Ja kui on, siis on see täiesti juhuslik ja oleks päris rõõmus uudis.
2. Ma vihkan seltskonnaajakirjandust. Meelelahutusajakirjanduse vastu pole mul midagi, selle kvaliteetse osa vastu muidugi.
3. Mul pole kunagi olnud unistust õppida jaapani keelt. Prantsuse keelest piisab ja seda ma ka õpin juba.
4. Ma ei saaks niisama midagi jätta ega hüljata. See poleks võimalik. Muidu oleksin ma ammu juba kuskil mujal.
5. Töökaaslaste kohta aga - bööbööböö - nad annavad andeks.
6. Blogi jätkub. Isegi kui oleksin sellel veidral maal aasta pidanud elama, oleks see blogi muutunud mitme kraadi võrra huvitavamaks, kui praegu. Inimesi ju huvitab kuidas sul mujal läheb. Inimlik faktor töötab alati.

1 kommentaar:

KikuRiinu ütles ...

guugeldamise tulemus "nugicho" andis 3 tulemust, millest üks olid sina.
ja kusjuures see nali oleks olnud täiesti usutav, kui sa poleks maininud seltskonnaajakirjandust. igasugu ootamatusi võid oma blogis avaldada, millest aimugi ei ole, niiet... böbööbööböö!!!
höh. :P