03 veebruar 2008

bon voyage

See tuleb ja tuleb aina lähemale. Kuni lõpuks kohale jõuab. Sest tähtis pole mitte see, et mina kuhugi kohale jõuaksin, vaid et see mulle kohale jõuaks.






Sellist vaadet arvatavasti mul hotellitoa aknast pole, kuigi ju võiks. Natuke on hirm ka. Konnasööjad ei saa ju inglise keelest aru ning linn on ka suur ja lai. Aga küll ma hakkama saan. Arvutit kaasa ei võta, niiet mis ja kuidas, saate lugeda kas siis juba teisipäeva õhtul, kui ma tagasi jõuan või kolmapäeval. Visuaali saab ka, sest fotoka võtan kaasa. Olge siis tublid ja sõbralikud. Eesti vajab teid.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

..ootan Mozi higist nõretava pluusi kraed!

Anonüümne ütles ...

kuidas uued lood lives olid? vaatasin, et ta alustas "Throwing My Arms Around Paris"-ega ja tegi seda suureks saamise laulu ka? peale live on paremad, kui juutuubist kuulatuna?
nõuan täielikku ülevaadet kasvõi esialgu blogisissekandena. lisaks pildiraportit!