06 detsember 2007

muah on onnelinen

Nüüd on nii, et veebruari alguses kerib Toasiga oma saba selja peale kokku ja kablutab Pariisi Morrissey kontserdile. Pileti eest on makstud ning nüüd tuleb lennupiletite ja öömaja pärast rabelema hakata. Kui öömaja pärast ma ei muretse, sest Pariisis on mustmiljon hotelli, siis lennupiletid tuleks küll rutem ära osta, kuna need kurinahad lähevad ajaga kallimaks. Aga rahul olen ikkagi ja mu rahulolev ning õnnestavates toonides riugamine kostub kõigi nelja koma nelja ilmakaare poole.

We confirm your seats purchased on our web site olympiahall.com for the show
Here are the details of your order:
MORRISSEY - Monday 04 February 2008 at 20h00
L'OLYMPIA - Bruno COQUATRIX 28, boulevard des capucines 75009 PARIS


2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sa ostsid istekohad vä? :o

AMBITIOUS OUTSIDER ütles ...

ei tohiks olla, aga ega ma ei tea, äkki peabki seal istuma, kuigi ma kahtlen. eks siis on näha. kuigi tundub, et kui nad just saali toole pole pannud, siis peaks seisukoht lava ees põrandal olema, nagu õigele fännile kohane.:D