15 august 2007

tule tule headus

Ma olen nutnud. Filmi vaadates, halbu uudiseid kuuldes, murest, õnnetu armastuse pärast, niisama maailmavalust, haiget saades, näitusesaalis, õnnest ka... . Väiksena rohkem, nüüd vähem. Suured mehed nutavad rohkem sissepoole. Täna lugesin ja muutusin kurvaks. Tekkis tahtmine emmata ja lohutada. Muutuda võluriks, kes kõik heaks teeb. Aga ma ei suuda. Ma olen tavaline inimene. Ma saan teha vaid väikeseid imetegusid. Imetillukesi. Inimlikke. Kuid needki võivad omandada suure võlukunsti mõõtmed, kui õieti teha. MA TAHAN, saan ma vaid öelda.

1 kommentaar:

KikuRiinu ütles ...

..ära ole kurb! Eriti kui selleks üldse põhjust ei ole. :)
Sina ei ole kõikides maailma hädades süüdi. Sa ei ole üldse milleski ju süüdi. Või milleski on ehk palju öeldud - igaüks võib MILLESKI süüdi olla. Aga siiski - lugedes kurvaks muutumises sa kindlasti süüdi ei ole.