31 august 2007

kergendus ei hüüa tulles

Küllap on kõik kogenud, kuidas mõned rahvatarkused on nagu elu ise, mõned puhas mull. Minu jaoks on ütlemine 'hommik on õhtust targem' täpselt kümnesse. Vähemalt, mis puutub hommikutesse. Edasi võib juba viltu hakata vedama, aga mõni aeg peale ärkamist on hea olla. Nii et hommik on, aga keskpäev mitte alati, õhtust targem. Räägitakse ka, et kui on mure, siis 'võta pits ja pea aru' ei toimi. Toimib ja veel kuidas. Ma saan aru inimestest, kes ütlevad, et näed eile võtsin mure uputamiseks alkot ja hommikul oli paha uuesti tagasi ning veel hullemana. Kuid uskuge, mul on risti vastupidi. Kui stress ikka väga suureks läheb, siis väike alkotripp aitab alati. Mitte kunagi ei ole hommikul asjad nii hullud, kui nad olid eelmisel päeval. Mingi osa auru on ikka välja läinud. Ja nii alati. Võibolla pole ma tõeliste muredega kokku veel puutunud, aga sellised on mu kogemused.
Elagu elu. Sest ta on ikkagi elu. Müsteerium, millest me suurt ei mõista, kuid millest nii ahnelt kinni hoiame.

Kommentaare ei ole: