06 märts 2011

põhiliselt helidest

Nädal puhkust on olnud mõnus. Kuna sel pühapäeval on valimised, siis minu toodang sel nädalal eetrisse ei mahu. Loogiline ka. Nii see puhkus tuli ja ausalt öeldes pole ma midagi väga mõistlikku selle aja jooksul teinud. Aga kas peabki. Vahel on mõnus niisama olla.

Reedel väisasin siis Mirabilia ja Dallase kontserdid ära. Head olid. Krahl oli rahvast täis, aga sellegipoolest oli tore. Tegelikult oligi selline lühike olemine. Selles mõttes, et tellisin vajalikul ajal takso, sõitsin Krahli, vaatasin bändid ära ja siis koju tagasi. Lihtne põhjus, kui üksi kuskile minna, siis nagu ei viitsi tiksuda pikalt omaette. Kuigi tuttavaid nägin seal hulgi, ei haakinud ennast kellegi juurde. Vist polnud sellist tuju või siis... ah ei teagi. Nii läks lihtsalt. Eks ma veedan oma aega Dallase duubelplaadi kuulamisega. Minul on see CD formaadis välja antud Dallase "Raj Kapoor" ja "Sleeper's Entertainer" olemas. Soovitan. Soovitan soojalt.

Suvi tõotab muusikaliselt kena tulla. Editors Positivuse peaesinejana on NII hea uudis, nii müts maha korraldajate ees. Rabarocki puhul ootaks ka rohkem neid nimesid, kes mulle ikka päriselt ka meeldivad. Festivalil käimine festivali pärast ei ole just mu üks lemmiktegevusi. Aga ootame, loodame. Plink Plonk ja Scilling on niigi ilusa muusika festivalid, mille bändidevalik nii ehk naa mulle kõrvamööda. Ja lõppude lõpuks, Cut Copy on juba kaheksa päeva pärast. Siis märtsi lõpus Tallinn Music Week. Aprilli keskel aga rõõmustab mu kuulmisorganeid White Lies. Pole paha.

Lõpetuseks veel, et pole eriti viimasel ajal plaadipoes käinud, aga reedel sattusin Viru keskusesse ja sattus näppu Twin Shadow "Forget". Hea hind oli ja hea muusika ka. Peakski reastama paar lemmikut, kelle plaat veel soetada, sest ühest toimetusest teise kolides, kinkisid mahajääjad mulle Laseringi kinkekaardi umbes kahe-kolme (sõltub hinnast eksole) väärtuses.

Sellised lood siis.

Kommentaare ei ole: