16 november 2009

telenärb

Minust on saanud viimasel ajal telenärb. On mitmeid saateid, mida vaatab mass inimesi, millest paksult kirjutatakse ning räägitakse, kuid millest mina ei tea midagi. Ma tunnistan ausalt, et pole sel hooajal vaadanud mitte ühtegi "Superstaari", "Selgeltnägijate tuleproovi", "Sinu küljes kinni" jne jne jne. No ei huvita. Ma ei ütle, et mõni neist poleks hea saade. Hinnanguid ei anna, aga need saated lihtsalt ei anna mulle midagi. Selles mõttes olen ma paadunud ETV vaataja. Näpuotsaga välismaiseid kanaleid ka ning Eesti kommertskanalitele sattun ainult siis, kui sealt mingi hea film tuleb. Ma kujutan ette, et kui minu käes oleks üks telemõõdikutest, mida EMOR reitingute mõõtmiseks kasutab, siis see mõjutaks kommertskanaleid päris kõvasti negatiivses mõttes. Kas ma olen siis kuidagi parem ja targem inimene? Vaevalt. Lihtsalt mu huvid on teised. Telekavaatamisel olen ma pigem praktiline. Mind huvitavad programmid, mis õpetavad, jagavad vajalikku infot ning aitavad ümbritsevat lahti mõtestada. Samas, kui ühe telekanali programm oleks minu nägu, siis oleks see väga niššikanal, mis üsna varsti vaatajahuvi puudumise tõttu pankrotti läheks. Aga eks ma olen igav inimene ka. Selle tõdemusega selle lõigu ka lõpetan.

Muidu on elu nagu ikka. Talvemasendus tuleb vaikselt peale ja talveuni tikub ka silma. Tööd on palju ning vaba aega on vähe. Masendav on, et nii tööle minnes kui tulles, on pime. Mingi geen minus on nihu läinud, et ma teiste eestlaste kombel talve ei fänna. Mul on täiesti savi lumest ja muudest talverõõmudest. Saaks see jama ükskord otsa.
Olgu, tsau praegu.

Kommentaare ei ole: