09 august 2009

reetur internet

Tuleb välja, et internet on reetur ja pealekaebaja. Kirjutad sina blogisse, twitterisse või facebook'i midagi ja sinu tulevaste ülemuste staatus muutub paugupealt - nad ei saa sinu ülemusteks, sest nad ei palkagi sind endale tööorjaks, sest sa oled loll. Ja muidugi saavad ka sinu sõbrad, tuttavad ja suvalised inimesed teada, et sa oled napakas ja ohmu. Kes käsib enda kohta asju kirjutada. Kui sa seda ilusasti teha ei oska, aga enamik inimesi lepime kokku ei oska, siis ära kirjuta. Aga ikkagi kirjutavad. Mina ka. Täiesti kindel, et ma olen kirjutanud asju, mis on äärmiselt napakad ja kui ma otsiks tööd, siis mul tuleks sellega raskusi. Aga võib-olla ma eksin. Sest mina ei riputa endast selliseid pilte üles, kus ma kuskil purupurjus külili keel suunurgast väljas vedelen. Ma ei riputa üles ka muid nilbeid fotosid, idiootlikke anekdoote ja muud sarnast. Ehk vahel ei ole ma oma sõnavõtte lihtsalt kõige rohkem läbi mõelnud. Ma oletan, et ma olen korralik. Õnneks on Eesti ka nii väike, et tegelikult teavad minu ala inimesed kõik teineteist. Üllatada on raske. Noh, kui mõni porrivideo kuskilt välja ei uju, kus kodanikud See ja See teineteisest rõõmu tunnevad. Ja õnneks on enda kompromiteerimiseks ja renomeele vee peale tõmbamiseks ka muid võimalusi. Näiteks lähed kirikusse diskole. Kes iganes ka seal olid, ja mõndasid ma tean, te olete idioodid, kelle kultuurikiht on hõbepaberi paksune. Aga jah, internet see vana kitupunn võib su ühel päeval reeta. Ära siis usalda talle oma kõige räpasemaid saladusi. Las ta jääb sulle teretuttavaks.

1 kommentaar:

KikuRiinu ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.