10 juuli 2009

menukas nohik

Kuna kõik tublid ja kohusetundlikud inimesed käisid sel kolmapäeval Moby kontserdil, käisin minagi. Kui te ootate, et ma vaimustusest kiunuma hakkan, siis te eksite. Moby pole mitte kunagi mu lemmikartistide nimekirjas olnud. Tal on mõned lood, mis mulle meeldivad, aga mu hing on talle külm. Kuid kuna sain tasuta pääsme, siis pidasin vajalikuks ära käia. Saabusin Õllesummerile umbes poole üheksa paiku. Esimese viie minutiga hakkas nii igav, et nahk tõmbas sellest krimpsu. Mitte kui midagi polnud teha. Mis ma rahvamassist, tossavatest sašlõkivarrastest ja lugematutest kahel jalal ringiliikuvatest õlletopsidest vahin. Mitte mingit normaalset bändi ka polnud. Kui poleks kohtunud sõpradega, oleks ilmselt Moby ajaks lihtsalt kuskile õlleputka taha külili vajunud nüri pilk taevasse suunatud. Mingit õlleisu ka polnud. Ja nii see jäi. Vedelikualasteks saavutusteks jäid üks kohv ja pudel vett. Ühe lihaseibi koos praekapsaga siiski närisin ka läbi. Delikatess polnud seegi. Nii umbes 22.30 sai platsil koht sisse võetud. Paraku kohas, kus rahvast vooris edasi ja tagasi. Kaubateele ühesõnaga. Ainult, et kaamlitele oli turjadele laotud lahtised õlletopsid, mis tegi olemise ebameeldivaks. Lisaks muidugi see, et kuna rahvamass läks nii tihedaks, siis sai selgeks, et vajalikul hetkel ei ole sealt võimalik ühistranspordi peale saada, kui sa just ämblikmees või bättmänn ei ole. Seega kurss äärealadele. Liikumine toimus tugevas vastuvoolus, sest rahvast valgus ja valgus juurde. Asi tipnes sellega, et platsil ei olnudki võimalik kontserti vaadata. Äär käras kah. Nii palju kui Moby muidugi üldse köitis. Vähe ühesõnaga. Ainsad õnnelikud olid need, kes laulukaare alusel astmestikul endale õigel ajal istekoha sebinud olid. Palju õnne neile. Niisiis jäi minu Moby nautlemine sama põgusaks nagu minu kogu eelnev huvi tema vastu. Kui ikka pole selline bänd, kelle pärast olen nõus rahvamassi taluma ja pärast seda tund aega taksot ootama, siis rohkemat ei sünnigi. Aga koju jõudsin veel ühistranspordiga ja maja ees oli veidi isegi Mobyt kuulda. Kogu lugu.

Kommentaare ei ole: