01 juuni 2009

maaõhk teeb terveks

Kas teate, et käimas on huumorinädal. Vaadake, mis valimiskampaanias toimub. Tundub, et erakonnad räägivad kõigest muust, aga mitte europarlamendi asjadest. Nagu pudru ja kapsad. Kuid mis kõige napakam, on küllalt inimesi, kes seda ei taipa. Aga mis siin pikalt jahuda, jälgige valimisreklaame ja saate ise aru. Pärast vaadake valimistulemusi ja asjad on veel mõistetavamad. Kuigi ma isiklikult arvan, et tuleb rekordmadal valimisosalus.

Endast ka. Reedel tõmbasime hooajale kriipsu alla ja tähistasime seda. Kuigi tõele au andes saan mina isiklikult alles kolme nädala pärast puhkusele. Pole hullu. Kuigi, kui on ilusad ilmad, siis on kontoris istumine paras piin. Kuid kolleegid on toredad ja küll see töö ka tehtud saab. Üldse oli päris lahe hooaja lõpukas. Inimesed olid toredad ja meeleolu ontlik. Linna peale küll ei jõudnud hiljem. Mul oli lihtsalt nii palju kola kaasas, et see oleks puht füüsiliselt väga ebamugav olnud. Laupäeval käisin külas. Saun, õlled eksole. Pühapäeval olin maal. Hea poeg püüan olla. Aga maal on ilus. Rohelus ja päikesepaiste. Niidetud rohu lõhn. Kisavad linnud ja lendavad putukad. Mõnus. Rohkem nagu ei toimunudki nädalavahetusel midagi.
Järgmisel nädalavahetusel tuleb ilmselt Kumu Öö. Ehk on see minu jaoks seekord lahedam, kui eelmised. Mul pole kuidagi vedanud nende ÖÖdega. Seekord ehk läheb rohkem täkkesse ja naudin ka värki. Pealegi saab Kumu katusele kondama, mis on asi omaette. Olgu, joon alla. Kena nädala algust ka kõigile.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sa oled laadna vend, Ivo, kas tead! Kohvipuu.

AMBITIOUS OUTSIDER ütles ...

Sina ka Kohvipuu. Jou.

AMBITIOUS OUTSIDER ütles ...

Sina ka Kohvipuu. Jou.