06 aprill 2009

oroskoop

Nii, kõrvetasin just Ans.Anduri uue helikonservi kettale, et see autos ette võtta. Mul on kaks varianti, kuidas ma uute plaatidega põhjalikumalt tutvun. Kas kodus, võttes mõne õlle ja laulusõnadega vahelehe ette või autos sõidu ajal kuulates. Mõlemad variandid on toredad ja annavad võimaluse korralikult kuulamisele pühenduda. Tunnistan, et Ans.Anduri uus on mul korralikult läbi kuulamata. Ja nagu te teate, ei jõudnud ma ka esitlusele. Olgu. Nüüd siis läheb uus plaat helimassinasse ning mõnu võib alata.

Üks mõnus asi veel. Lühike töönädal tuleb. Ja neljapäeval, kui ma millegagi mööda ei pane, tulevad Mozza piletid müüki. Ratataaa!

Nalja ka. Eesti Ekspressi selle nädala horoskoop. Mulle siis.
Suhtlemist on palju, vastassoolised pööravad sulle palju tähelepanu. Tekkida võib üksjagu uusi kontakte, aga ka vana armastus võib taas tuld võtta. Võib olla põnevaid ja naudingulisi hetki, kuid pidev õnnetunne sind siiski ei valda.
Novot, naera ennast ribadeks. Ma loodan, et Ekspressi toimetuses on keegi hea huumorimeelega tüüp, kes neid horoskoobinupukesi treib. Võiks isegi öelda, et ma olen selles veendunud. Natuke oleks võinud minu nädalaprognoosis siiski kiiksu rohkem olla. Ehk teiste tähekujude või märkide või ma ei mäletagi kuidas neid nimetatagi, juures oli, ei viitsinud neid läbi lugeda.

Mõnusat päeva teile. Ka teile, kes te mulle erinevatel eluperioodidel tuska olete teinud või vastupidi, kellele mina olen teinud. Läheme edasi, kevad parandab haavu ja loob uut. Ka vana varemetele.

PS. Õiendus kõigile plaatide kopeerimisvastastele ja foobidele. Kopeerin originaali pealt, et seda säästa. Ei ole kurinahk.

Kommentaare ei ole: