19 märts 2008

kus on häbi ots

Ma tean, ma tean, et te laia suuga mu pihta nüüd irvitama ja keelt vastu suulage laksutama hakkate, aga ma lähen sel aastal Õllesummerile. Ausalt lähen. Pilet vaikselt põuetaskus ja pilk maas, aga lähen. Hoolikalt ümberringi piiludes, et te ei märkaks. Aga. AGA! Ma tean, et te teete ise sedasama, sest Franz Ferdinand ei ole mingi Rihanna, kes esindab kõike seda, mida ma muusikas(tööstuses) vihkan - ehk muusikatööstuse leierkasti, kuhu nad oma muusikarulli on sisse toppinud ja nüüd lakkamatult ning tüütuseni seda tänavanurgal pööblile käiavad.
PS. Tuletan meelde, et te kõik vudinal-padinal Selverisse sibaksite, sest seal on Franz Ferdinandi duubel-DVD müügil vaid 99.90 eegu eest. Ja uskuge, see on uskumatu ale. Kui te oma kohalikust Selverist seda ei leia, siis Järve omas on veel müügil. Sõidate teisele korrusele ja seal plaadiosakonnas riiuli juures suures korvis ongi. Ja ärge muretsege, see ei ole blondiin džiibi roolis ehk siis sadul sea seljas mõõdutundetu tarbimine, see on investeering heasse maitsesse.

Kommentaare ei ole: